Längtan hem

Det känns som vi har hållt på med rättkunskap hur länge som helst och inte bara i fyra dagar. Dagarna springer fram och det är faktiskt ganska så kul. Något nytt och annorlunda. Igår kom Johannes hem och hihi så härligt att han är här igen. Det är så fint att vi liksom bor här tillsammans. Något mer som är härligt är att i takt med att dagarna springer fram närmar det sig jul och jullov. Jag skall fira jul med Johannes familj och tycker det känns spännande och efter det skall vi hem till min familj i södern. Åh, jag längtar! Idag har vi seminarie och då fick vi presentara oss med namn och var vi kommer från och då fick jag en längtan hem. Hem till mamma och pappa. Det är inte långt kvar nu, hurra! Jag har dessutom läst ut min bok och har reservarat tre nya på biblioteket. Haha. Här om kvällen kunde jag inte sluta läsa för det var sådär superspännande. Den känslan älskar jag och jag är glad att någon här hemma tajat på mig att läsa mer. Det är härligt. Kram på er! 
 
Något annat som är härligt är denna sommarbild på väldens bästa vänner!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR