Goder afton

Hej alla glada!
Igår kväll somnade jag helt pladaskt i soffan och därför uteblev ett blogginlägg. Ikväll har jag inte hunnit somna så nu säger jag hej! Idag har jag varit i skolan nästan en hel arbetsdag. När den var avklarad mötte jag upp min man för att slå följe hem. Eller vi cyklade hem i lag om man nu hellre vill uttrycka sig så. Visstja, innan jag cyklade hem köpte jag mig ett IKSU-kort och har redan bokat in ett pass i morgon. Skall bli spännande och se hur detta är och jag känner mg taggad på att träna! Ikväll har vi haft hemgrupp och vi höll till här fast det var Stina och Lewi som stod för kalaset. Syrran hade bakat bröd och Lewi arraksbollar. Nu är det sovdags och därmed säger jag tack för mig! Kram alla glada!
 
Dagens goda måltid. Sallad med touch av Italien. 
Och här sitter jag nöjd efter denna dag.
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR