Bakkväll

Det är så härligt att höstvädret fortfarande håller i sig! I morse for jag iväg tidigt hemmifrån för att, innan skolan började, jobba i två timmar. Igår och idag har vi haft redovisning+opponering så vi har fått lyssna på varandra och lärt oss massa bra grejer. Efter skolan gick jag hem med Boas och här hemma har jag sedan pluggat, käkat och nu ikväll bakat. Det blev chokladsnittar och kokostoppar. Jag insåg att det var otroligt länge sedan jag bakade småkakor och det var kul att göra det igen! Det är nämligen som så att jag är fikaansvarig inför morgondagens FoFF-möte och passade därför på att göra något annat än kladdkaka och äppelpaj typ. Haha, vi åt äppelpaj kanske fyra gånger förra veckan men är det äppelsäsong så är det och det är ju synd att inte äta det goda när man kan. Hoppas ni haft en fin dag! Kramis.
 
 
Här är för övrigt skänken Johannes och jag har fixat.  

Mums mums :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR