Hej och hå

När jag sitter i soffan nästan halvsovandes kommer en chockerad och ledsen syster in och berättar att hon blivit påkörd av en bil. Öhhh, va tänkte jag men tog ändå in faktum till slut? Det är så läskigt att det faktiskt kan drabba en själv och sina nära och inte bara "alla andra". Allt gick bra och hon är undersökt av sjuksyrra så allt är under kontroll men ändå. Huvva. ANVÄND CYKELHJÄLM GOTT FOLK! Det är en så bra livsförsäkring och dessutom ser man snabb ut. Frisyren är inte så svårfixad i jämförelse med en skalle i marken. 
 
Dagen har annars spenderats här hemma med Boas efter skolan. På väg hem såg jag att blodbussen stod på stan och jag har sagt till mig själv att jag borde ge blod om jag kan så jag stannade till och tog några prov för att se om jag kan bli bodgivare. Annars har det trots hemska incidenter varit en solig och fin dag. Kram på er!
 
Här kommer lite bilder från helgen hemma. 
 
 

fint

Paulina

Hoppas det gick bra för henne!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR