It´s friday

Det är redan fredag! Välkommen denna dag och helg. Veckan har bara sprungit fram och det sköna är att jag har börjat landa i vardagen. Skolan rullar på, jag har kommit in mer i jobbet, fotbollssäsongen är snart slut och då skall jag nog ta och skaffa mig ett kort på IKSU. Livet med Johannes är finare är fint och vi börjar komma i ordning här hemma. Det är helt enkelt bra på många sätt och vis. Några plus i veckan är att jag har börjat lyssna på nyheterna, jag har fått en del ärenden gjorda, vi har bokat resa till London(!!!), vädret har varit magnifikt, Boas är mysig och delar med sig av sin energi och kärlek. 
 
Hej hopp på er!
 
Hemma efter vår promenad från skolan och hem. 
Snart finns det inga löv på träden längre. VÄLKOMMEN VINTER OVH SNÖ!

Vilken mysig vovve :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR