It's raining

Det fina vädret som varit hela hösten blev till slut besegrat av både vind och regn. Det gör dock inte så mycket för den här delen av hösten är också mysig. I förrgår hade vi tenta och efter det hängde jag ute hos Linnea hela kvällen och hade det trevligt tillsammans med några klasskompisar. Igår började vi en ny kurs som jag är megaotaggad på men jag har lovat mig själv att jag skall tänka positivt! Efter skolan igår gick jag över till Hunddagis-Elin och kombinerade det med promenad, löptur och brödbak. Vi var här hemma på hemgruppen så fixade lite inför det tills mina vänner kom. Idag har jag än så länge jobbat, varit i skolan och inlett eftermiddagen som dagisfröken. Jag har fotbollsträning ikväll och sen skall jag bara vara med Johannes som varit borta sedan söndags. Hoppas ni har det bra! 

Regnig promenad i skogen..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR