Solen lyser

Snart borde vi sätta igång med maten för att hinna innan vi skall iväg igen. Idag har solen skinit här i Umeå samtidigt som frosten och minusgraderna varit närvarande. Härligt höstväder kan jag lungt säga! Idag har vi kombinerat nytta med nöje kan man väl säga. Efter en mysig frulle i soffan begav vi oss mot Gimonäs återvinningscentral och kastade bort elektronikgrejor, stora kartonger och massa mer som varit i förrådet. Vi gled runt i Lewis röda volvo som skriker med ett härligt tjut så att alla vet att vi faktiskat kommer. Haha. När vi var klara där begav vi oss ut i skogen och så hittade vi massa tranbär som vi bara var tvugna att plocka. Vi hade dock ingenstans att lägga dem så det fick bli i kameraväskan. När vi kände oss nöjda ute i det fria for vi förbi cervera och shoppade både det ena och andra som stått på vår lista. Så kul! Väl hemma har vi kollat på hotell till London och där någonstans somnade jag en liten snabbis. Jag tror jag nöjder mig med detta för dagen. Kram och hej!
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR