Spring spring

Jag började dagen tillsmmans med degen jag började med igår morse. Det är kul det här med surdeg och att prova nya saker. När brödet var klart åkte Johannes, Boas och jag på utflykt. Vi bestämde oss i sista stund för att åka till ett ställe som heter Hässingsberget och där fick vi oss en fin tur. Boas sprang och sprang och verkade inte hitta ett stopp medan Johannes och jag lunkade på samtidigt som jag visade massa olika arter av svampar och lavar som jag just lärt mig i skolan. Vi fikade lite uppe på toppen och begav oss sedan till bilen. Hemma käkade vi lite snabbt och nu är jag nyss hemkommen från en konsert där Oscar spelade. Jazzigt värre och trevligt var det dessutom! Ikväll skall jag iväg och käka taccos och innan dess vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på. Klem och trevlig helg! 
 
 
 
stina

elin du är bäst i hela världen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR