Torsdag

Idag, liksom många andra dagar, startade dagen med jobb i labbet. Jag har ett en de bästa extrajobb iallafall jag kan tänka mig. Lagom hjärnkrävande och otroligt flexibelt plus att det är en riktigt go start på morgonen att mysa i labbet. Idag hade vi föreläsning om svampar och när den var klar tog jag bilen och hämtade min bröllosklänning som varit på kem-tvätt, käkade luncg och gick sedan ut med Boas. Mysigt och fint! Umeå har verkligen levererat vackert höstväder i veckan, kallt och friskt. Mer idag väntar lite plugg, matlagning och fotbollsträning ikväll. 
 
Igår var jag först på skolan och efter det cyklade jag till länsförsäkringar på bankmöte. Johannes och jag har nu både bytt bank och skapat en gemensam ekonomi vilket känns otroligt bra! Skönt att kunna sköta det tillsammans. Kvällen spenderades i grannhuset med hemgrupp och samtal om diverse saker. Tja, livet lunkar på och veckorna bara springer fram. Det är liksom redan oktober! Hoppas allt är bra med er! Kram från Elli. 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR