Några saker

Hej alla glada! En solig dag med plugg, upptagning av båt med FoFF och källarhäng börjar sakta gå mot sitt slut. Jag har blivit en bula rikare efter en klockren skallig av Boas men värre är så är det inte. Jag har det till och med ganska bra trots att det är tenta i morgon. En rolig grej är att i morgon eftermiddag far vi hem mot Ornunga och familjen. På lördag skall Noas barndöpas och då är hela familjen samlad. En till grej jag kan berätta är att mitt intresse för att skaffa hund bara blir större och större. Jag ser hundar överallt och önskar att jag också hade en. Ytterligare en sak är att jag skall bli bättre på det här med bloggandet. Jag har liksom inte riktigt kommit igång än efter sommaren så än så länge får ni nöja er med mobilbilder och små inlägg. Mer än så har jag nog inte att säga för tillfället. Kram på er! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR