Påskehelg i Norge

I onsdags skrev jag tenta och i torsdags for vi iväg med sikte på Norge. Jag hade spanat på olika ställen som vi kunde fara till på påsk och mitt i allt sökande hitade jag en hytta som Norska statskog har vid Krutvattnet. Det jag läste verkade perfekt och dessutom var den gratis att bo i. Vi började ta oss till denna stuga och när vi kom dit så visade det sig vara hur bra som helst. Så himla kul! Under helgens gång har vi skidat på längden och höjden, pimplat (fick typ 20 öringar och rödingar som var pyttesmå men ändå!), käkat god mat, lärt oss norska, läst tidningar och bara haft det gött. Det var Johannes, jag, Philip från min klass och Jakob som var iväg och jag känner mig väldigt nöjd med allt! Nu är vi hemma igen och idag har jag njutit av solen, försökt göra lite nytta och ikväll skall vi käka våfflor. Hoppas ni haft en bra påsk och har en bra dag! Jag avslutat inlägget med en bildbomb. 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR